دانلود فایل با شمار فاکتور
لطفا شماره فاکتور خود را درج نمایید
جدیدترین لغات واژهنامه
کشورهای شمال اروپا
آتش سوزی های جنگلی
دوسویه
نادیده گرفتن، دست انداخ
اجتناب ناپذیر، بی شفقت،
آمار بازدیدکنندگان
بازدید امروز :5
بازدید روز گذشته :272
بازدید این هفته :5
بازدید این ماه :1392
مجموع آمار بازدید ها :829035
بازدید روز گذشته :272
بازدید این هفته :5
بازدید این ماه :1392
مجموع آمار بازدید ها :829035
عنوان محصول: تخصیص بهینه، اندازه گیری و مدیریت انرژی پارکینگ های PHEV در سیستم توزیعی
|
توضیحات مختصر:
پیدایش خودروهای اتصال برقی دوگانه سوز (PHEV) منجر به افزایش در مصرف باتری های خودروها برای پشتیبانی شبکه ای می شود. این مقاله یک الگوریتم چندهدفه برای تعیین بهینه ی تعداد پارکینگ ها جهت تخصیص در سیستم توزیعی ارائه می کند. همچنین، الگوریتم بطور بهینه مکان ها و اندازه های این پارکینگ ها را انتخاب می ک...
|
|
| تخصیص بهینه، اندازه گیری و مدیریت انرژی پارکینگ های PHEV در سیستم توزیعی |
805 بازدید
کد مقاله: TTC-
3551
نوع فایل : docx
لینک دانلود فایل خریداری شده بلافاصله بعد از خرید موفق فعال خواهد شد.
Abstract
The emerging of plug-in-hybrid electric vehicles
(PHEV) results in the increase in the utilization of vehicles
batteries for grid support. This paper presents a multi-objective
algorithm to optimally determine the number of parking lots to
be allocated in a distribution system. In addition, the algorithm
optimally selects the locations and sizes of these parking lots. The
proposed algorithm determines also the corresponding energy
scheduling of the system resources. The objective of the proposed
algorithm is to minimize the overall energy cost of the system.
The problem is formulated as an optimization problem which is
solved using artificial bee colony (ABC) algorithm taking into
consideration the power system and PHEV operational
constraints. The proposed algorithm is applied to a 33-bus radial
distribution network. The test results indicate an improvement in
the operational conditions of the system.
چکیده
پیدایش خودروهای اتصال برقی دوگانه سوز (PHEV) منجر به افزایش در مصرف باتری های خودروها برای پشتیبانی شبکه ای می شود. این مقاله یک الگوریتم چندهدفه برای تعیین بهینه ی تعداد پارکینگ ها جهت تخصیص در سیستم توزیعی ارائه می کند. همچنین، الگوریتم بطور بهینه مکان ها و اندازه های این پارکینگ ها را انتخاب می کند. الگوریتم پیشنهادی، همچنین زمانبندی انرژی متناظر منابع سیستم را تعیین می کند. هدف الگوریتم پیشنهادی، به حداقل رساندن هزینه انرژی کلی سیستم است. مسئله بصورت یک مسئله بهینه سازی فرموله می شود که با استفاده از الگوریتم کلونی زنبور مصنوعی (ABC) با در نظر گرفتن سیستم توان و محدودیت های اجرایی PHEV حل می شود. الگوریتم پیشنهادی در شبکه توزیعی شعاعی 33 گذرگاهی اعمال می شود. نتایج آزمایش نشان دهنده ی بهبودی در شرایط اجرایی سیستم می باشند.
تمامی ترجمههای انجام شده توسط موسسه تخصصی تلاش ترجمه، به صورت دستی (غیرماشینی) بوده و توسط مترجمین با سابقه انجام میشوند. ترجمههای انجام شده توسط موسسه تلاش ترجمه در قالب فایل Word و به صورت کاملا روان و بازخوانی شده و با ضمانت بازگشت وجه 72 ساعته (در صورت عدم رضایت از ترجمه) خدمت مشتریان محترم ارائه میشود.


